Pravidla

Web KK Race 

Web skupiny KK RACE spojuje nadšence ze světa simracingu a zejména pak fanoušky závodní série Gran Turismo.

Na úvodní stránce najdete nejdůležitější informace:

1, Horní lišta

 - Logo KK - slouží pro návrat na úvodní obrazovku. 

 - NOVINKY - sekce novinek.

 - ŠAMPIONÁTY - sekce aktivních šampionátů a ve spodní části již odjetých. V šampionátech jsou podmínky účasti a doplňující pravidla. Dále související závody daného šampionátu. Pro lepší přehled zde najdete i volné závody. POZOR do některých závodů je nutné se přihlásit. Jezdec musí být přihlášen na webu a u konkrétního závodu je zaškrtávací okénko – Registrovat se do závodu.

 - VÝSLEDKY - sekce výsledků odjetých závodů.

 - GALERIE - sekce určená fotografiím ze závodů.

 - PRAVIDLA - veškeré informace o webu, chování jezdců zde i na trati, rad a pravidel závodění.

 - O NÁS - informace jak KK vzniklo, jeho cíle a kdo za vším stojí. 

 - POD LAMPOU - sekce věnovaná rozhovorům s jezdci.

 - JEZDCI - první sloupec seznam jezdců, druhý sloupec body KK Licence. Admin KK Race je označen před nickem korunou. Člen, který má před nickem hvězdu je náš KK Skalní jezdec, takto označený člen nám pomohl s vytvořením webových stránek a pomáhá s fungováním naší komunity. Za to mu patří, naše velké DĚKUJI.

Registrovaný jezdec má vlastní profil a síň slávy. Ta je rozdělena na dvě části Odměna za účast v šampionátu a Trofeje. Jezdec, který se umístí na 1, 2 a 3 pozici získá virtuální trofej. Jakmile se jezdec zúčastní šampionátu, po jeho dojetí získá odměnu za účast.

 - PŘIHLÁSIT:

a, Přihlášení registrovaného jezdce.

b, Registrace nového uživatele:

  Jezdec, který má zájem účastnit se virtuálních závodů na KK Race, musí být zaregistrován na našem webu.

  Jezdec je odpovědný za své chování na trati a i zde na webu.

  Organizace KK Race si vyhrazuje právo na zrušení registrace z důvodu častého porušování pravidel.

Registrací na webu kkrace.cz souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů.      

2, Nadcházející závody

- Zde se zobrazují 3 nadcházející závody s možností zobrazit celý kalendář.

3, Novinky

- Aktuální informace o změnách pravidel a závodů.

- V této sekci informujeme o právě přidaném reportu, streamu, galerii a protestů. 

4, Šampionáty

- Zde jsou zobrazeny aktivní bannery aktuálních šampionátů a závodů. 

 

Chování členů KK Race

Stejně tak jako každý zájmový spolek, tak i my zde máme určitá pravidla, kterými je třeba se řídit a respektovat je.

- Všichni se tu k sobě chováme a budeme chovat slušně bez zbytečných vulgarismů, hanlivých označení, nadávek a provokací.

- Netolerujeme žádné poznámky, média či texty s rasistickým či sexuálně orientovaným obsahem.

- Nebudeme tolerovat jakékoliv náznaky tzv. „ HEJTOVÁNÍ!“ směrované na naše pořadatele a členy, dále také k podobně zaměřeným skupinám a jejich členům.  

- Náš web slouží výhradně k prezentaci závodů, výsledků, srazů a všeho co se týká světa KK RACE a jejich partnerů.

- Náš web je tu pro vás jezdce. Jakýkoliv podnět, nápad, připomínka od všech našich členů je pro nás vítaným a potřebným zdrojem a motivací pro to, dělat web, závody a srazy zajímavější

 

Jdeme Závodit 

Lobby:

Nejčastěji závodní lobby zakládá jeden z adminů -  KK_Luky—Walker / JorgBrunn / KK_Dawe_79 / KK_FABIARSTDI / KK_CICO_133 / KK_Gagne1803 / svejdik70 / romullus_80 / KK_NoLimit_SK 

Jezdci musí mít výše uvedené adminy v přátelích a dále je doporučeno mít v přátelích všechny aktivní jezdce. Lobby zakládáme vždy s nastavením soukromí v místnosti: pouze přátelé

Před vstupem do závodní lobby, mějte správně nastavený vůz dle uvedených parametrů daného závodu.

V případě kdy má závod více lobby – po kvalifikaci je u závodu vyvěšena tabulka, kdo danou lobby zakládá, včetně rozdělení jezdců.

V závodní lobby budou pouze jezdci, kteří pojedou závod.

Před závodem platí přísný zákaz psaní zpráv do chatu s otázky na Admina.

V průběhu závodu platí přísný zákaz zapínat automatickou jízdu a psaní zpráv.

Kvalifikace:

Většina závodů má vlastní systém kvalifikace, ta určí pořadí jezdců na roštu. Také je určitým vodítkem, na jaké pozici se jezdec bude v samotném závodě pohybovat.  

Starty:

Existují 3 druhy startů

1, Letmý start - Start je pokládán za letmý, při startu je automobil v pohybu ve chvíli, kdy je spuštěn start.

2, Pevný start - Start je pevný tehdy, když je automobil stojící ve chvíli, kdy byl dán signál ke startu.

3, Pevný start s kontrolou ulitého startu - Start s kontrolou ulitého startu je tehdy, kdy je kontrolováno předčasné rozjetí do závodu. Jezdec, který předčasně opustí startovní pozici je automaticky časově penalizován.

Signál ke startu - v momentě, kdy byl dán signál ke startu, jsou všechny automobily brány jako odstartované.

 

Rady a tipy zkušených jezdců

Pohled při závodě:

Během závodu je doporučeno používat kameru z předního nárazníku ''pohled na budíky'' případně z cockpitu nebo kapoty. K získání co nejlepšího přehledu o dění na trati. NEDOPORUČUJEME pohled z 3. osoby.

Trénink na závod:

Každý jezdec má odlišnou výkonnostní úroveň. Díky tomu věnuje přípravě na závod potřebný čas dle svých schopností a časových možností.  

Trénujte v online lobby. V arkádě má vůz odlišné jízdní vlastnosti.

Nastavte si přesné parametry Lobby, informace o kompletním nastavení najdete vždy v pravidlech vypsaného šampionátu.

Než vjedete do prvních tréninkových kol, vypněte si opotřebení pneu a spotřebu paliva. To Vám zajistí mít každé kolo stejně rychlé a díky tomu jezdec pozná, zda zrychluje nebo naopak v nějakém sektoru ztrácí.

Jakmile je jezdec spokojen se svým zajížděním konstantních časů, nastaví si v lobby opotřebení pneu a spotřebu paliva.

Nyní začíná druhá fáze tréninku, jezdec se snaží zajíždět konstantní kola. Zvyká si na lehce odlišné jízdní vlastnosti vozu způsobené nastavením opotřebení pneu a spotřebou paliva. Při jízdě sleduje spotřebu paliva a degradaci pneu, to mu pomůže naplánovat si strategii do závodu.

Často se stává, jezdec si natrénuje pouze ideální stopu. Při svádění soubojů v závodě musí zaujmout obrannou nebo zahájit útočící stopu. Proto je doporučeno věnovat v tréninku i najetí jak obranné tak útočící stopy, jde hlavně o brzdné body. Jezdec se bude na trati cítit jistěji a předejde tak incidentům v závodě.

Volné ježdění před závodem:

a, Volné ježdění. Standardně není-li upřesněno v pravidlech konkrétního šampionátu, je povoleno jezdci před zahájením kvalifikace nebo závodu vstoupit na trať a zahájit volné ježdění.  

b, Při vjezdu na trať nesmíte ohrozit ostatní. Na dráhu vjíždějte tak, abyste nekřížili dráhu jezdcům, kteří již jedou po okruhu obvykle mnohem vyšší rychlostí než vy. Jejich možnosti při vyhýbání jsou omezené. Platí jednoduché pravidlo – při vjezdu na trať se držte v prostoru PIT-EXIT.

c, Začněte pomalu. Obětujte na začátku jedno kolo na zahřátí pneumatik vašeho vozu.

d, V případě potřeby zastavení. Zajeďte vozem mimo trať a zmáčknutím ruční brzdy se vůz nebude dále pohybovat, nebo zajeďte do boxu a neodmáčknutím nových pneu Váš vůz nevyjede z boxového stání. 

Kvalifikace:

a, Dbejte ohleduplnosti k ostatním jezdcům.

b, V zaváděcím kole si vytvořte dostatečný rozestup.

c, V případě, že Vás dojede rychlejší jezdec za vámi, jste povinni mu uvolnit ideální stopu.

d, Je doporučeno mít přehled o jezdci před a za sebou. K tomu nám slouží v pravém horním rohu mapa tratě, na které jsou vidět ostatní jezdci.

e, Kvalifikace Vám napoví, kde se budete v závodním poli pohybovat.

Start:

PRVNÍ ZATÁČKA ZÁVOD NEVYHRÁVÁ. Po odstartování závodu nastává jeden z nesložitějších manévrů, čistý a ohleduplný průjezd první zatáčkou. Na svádění soubojů máte celý závod, nic Vám neuteče. Doporučujeme jezdci, aby v první zatáčce brzdil s dostatečným předstihem, je důležité brát ohled na množství aut projíždějících současně.

Závod:

Sledujte dění na dráze, naučte se používat zrcátka popřípadě funkci HUD radar, abyste měli přehled nejen o sobě, ale i o pozici ostatních. Snažte se jet tak, abyste pro ostatní jezdce byl co nejvíce čitelný.

Držte zvolenou stopu (i když není ideální) a neprovádějte náhlé a nečekané změny směru jízdy. Můžete tím ohrozit rychlejší jezdce, kteří jedou za vámi, snaží se odhadnout vaši stopu a nejsou připraveni reagovat na náhlé změny směru vaší jízdy.

Na rovinkách se snažte držet rychlost a neohrožujte za vámi jedoucí jezdce nečekaným bezdůvodným zpomalením. Čili jak v zatáčkách, tak na rovinkách jeďte plynule a předvídatelně.

Na rychlosti nezáleží. Pomalý jezdec, který jede plynule je méně nebezpečný pro ostatní než nevyzpytatelný střelec často měnící styl jízdy.

Svádění vzájemných soubojů. Na trati nejsme sami, proto se k sobě chováme vždy ohleduplně a snažíme se maximálně eliminovat kolize.

Věříme, že chování jezdců v závodě bude vždy fair play s úctou a ohledem k soupeři. 

Jezdec, který nečistě předjede svého soupeře, je povinen na přehledném úseku tratě zpomalit a poškozenému jezdci vrátit pozici zpět. V zápalu boje k takovým situacím dochází a mělo by být samozřejmostí poškozenému pozici vrátit. Dále po dojetí závodu se poškozenému omluvit. Takové chování jezdce je považováno za automatické a bereme to jako samozřejmost FAIR PLAY.

V případě kdy se Váš vůz dostane mimo trať. Soubojem nebo vlastní chybou. NESNAŽTE se zbrkle vracet na trať bez toho, abyste se přesvědčili zda-li neohrozíte jezdce za vámi. Při vracení se na trať jste povinní dbát zvýšené opatrnosti a v případě, že máte ještě poškozený vůz či „špinavé“ pneu se nesmíte vracet do ideální stopy, pokud tak můžete ohrozit vozy jedoucí závod - VIDEO

 

Pravidla závodění

1, Při vzájemných soubojích nesmí docházet:

1.1 Bránící jezdec může změnit stopu na rovince pouze 2x. (Tzn. že může vybočit např. zcela vpravo a pak se může vrátit zcela vlevo. Po tomto manévru už musí pokračovat pouze rovně a dál už nemůže měnit směr jízdy).

1.2 Bránící jezdec nemůže přejít do defenzivní stopy (vnitřek) příliš pozdě, aby měl útočící jezdec šanci zareagovat na vaší volbu stopy a nedošlo tak ke kolizi - VIDEO

1.3 Bránící jezdec nemůže měnit stopu na brzdách. (Jakmile začnete brzdit, už nesmíte změnit stopu a to z důvodu, že útočící jezdec by na vaší změnu směru neměl možnost zareagovat a případně se vyhnou kolizi) - VIDEO  

1.4 Útočící jezdec nesmí narážet do soupeře před sebou. (Mohl by tak získat výhodu tím, že jezdec před ním by díky nárazu neměl takový průjezd, jaký by chtěl a útočící jezdec by mohl získat výhodu, kdy má díky nárazům např. lepší možnosti stopy pro další útok).

1.5 Útoky z velké dálky, kdy útočící jezdec narazí do boku auta, které je již v zatáčce a má tudíž zcela jiný úhel, než útočící jezdec - VIDEO

2, Závodní incidenty: (bez penalizace, míra provinění 50:50)

2.1 Jezdec, který je při průjezdu zatáčkou víc vpředu (třeba i o 10cm), má právo volby stopy a může tak beztrestně vytlačit soupeře mimo trať, ať už jede vnitřní nebo vnější stopou.

1. důvod je, že když to někdo pošle na brzdy, může využít celou šíři trati pro útok, riskuje ale, že nestačí dobrzdit a vyletí mimo trať. Bránící jezdec (pokud půjde na brzdy stejně pozdě), bude pravděpodobně vytlačen z trati. Bránící jezdec tomu může předejít tím, že si bude držet vnitřek nebo zabrzdí do zatáčky dřív a podjede útočníka po vnitřku, protože útočník bude na brzdách dlouhý.

2. důvod je, že na některých tratích jsou úseky tak specifické, že se tam 2 auta vedle sebe jen těžko poskládají (např. Eau Rouge) a tudíž jezdec, který je více vpředu má právo volby stopy a jezdec, který je vzadu by měl ubrat a nezpůsobit tak kolizi - VIDEO

2.1.1 Doporučení: Když soupeři necháte při souboji, ať už při obraně nebo útoku, alespoň tolik místa, aby jste ho nevytlačili mimo limit dráhy a projedete třeba i několik zatáček vedle sebe - VIDEO - po závodě si podáte ruce a budete mít ze závodění mnohem lepší pocit.

2.2 Pokud si bránící jezdec nepohlídá vnitřek, musí počítat s tím, že mu to tam útočící jezdec může poslat na brzdy a neměl by tedy do soupeře zatočit, jakoby tam vůbec nikdo nebyl. Pokud však zatočí a dojde ke kolizi, bude to bráno jako závodní incident. (platí pouze pokud jsou auta alespoň částí vedle sebe) - VIDEO Tzn. že pokud je útočící jezdec na hranici rovinky a zatáčky alespoň částí vozu vedle bránícího jezdce, neměl by bránící jezdec do soupeře zatočit - VIDEO (Bránící jezdec má sice právo volby stopy, protože je v zatáčce víc vpředu, ale tady hodně záleží na tom, kde se útočníkovi podaří vůz zabrzdit. Pokud mají oba stejnou rychlost, útočící musí ubrat, aby bránícího nevytlačil z trati. Bránící jezdec by v takovém případě měl nechat útočníkovi alespoň tolik místa, aby měl soupeř kudy zatáčku projet). (útočící jezdec se však nesmí o soupeře v zatáčce opřít nebo se díky tomu o něj zbrzdit. Pokud toto nastane, útočník musí ubrat a v případě předjetí musí pustit soupeře zpět před sebe).

2.2.1 Definice HRANICE ROVINKY A ZATÁČKY: je to bod, ve kterém vůz začne zatáčet do zatáčky při běžném (ideálním) průjezdu. 

2.2.2 Pokud útočník probrzdí zatáčku (netrefí vnitřek (ideální stopu)) a bude na hranici rovinky a zatáčky alespoň částí vozu vedle soupeře, bránící jezdec by neměl do útočníka zatočit, (musí sledovat zrcátka a případně by se měl útočníkovi vyhnout i za cenu narovnání volantu v zatáčce, případně zatočit úplně na druhou stranu, aby zabránil kolizi. Útočník tak prolétne rovně a bránící ho podjede po vnitřku) - VIDEO

2.2.3 Pokud ale útočník nebude na hranici rovinky a zatáčky alespoň částí vozu vedle soupeře a dojde ke kontaktu, je vina na straně útočníka a dostane penalizaci - VIDEO

2.2.4 Poznámka: Ne na všech okruzích se snadno určuje hranice rovinky a zatáčky (např. 1. zatáčka na Interlagosu), kde se rovinka na konci mírně stáčí vlevo a až pak se to výrazně zlomí. Tudíž se opět bohužel musí posuzovat individuálně.

2.2.5 Doporučení: Brzké/přerušované brzdění: Snažte se mít najetou trať tak, aby jste vždy brzdili na hraně (+/- pár metrů). Pokud někde zabrzdíte např. o 25m dřív, než se běžně brzdí, soupeř za vámi do vás může buď rovnou narazit a nebo vám to "poslat" na brzdy, aby se vám vyhnul.  Může to vypadat a bohužel to často i vypadá, jako nesmyslný útok z dálky, ale skutečnost je jiná. Můžou díky tomu vzniknout nepříjemné situace, které se opravdu těžko posuzují. I na toto bude brán zřetel.

2.3 Útok po vnější stopě: Pokud se vám v zatáčce podaří dostat alespoň částí vozu před   soupeře, máte sice právo volby stopy, ale soupeře máte stále vedle sebe a neměli by jste do něj zatočit tak, že se o něj vystřelíte z trati, na čemž nebude mít žádný podíl viny, pokud vám v zatáčce nechá místo alespoň v šíři jednoho vozu v rámci limitů tratě. (Pokud se ale při tomto útoku nedostanete alespoň částí vozu před soupeře, nemusí na vás brát ohled a může vás beztrestně vytlačit mimo trať).                                                                       

2.3.1 Pozor: Pokud je za bílou čárou/obrubníkem štěrk, tráva, apod., musíte soupeři nechat místo tak, aby se soupeř nedostal do těchto míst s výrazně nižší přilnavostí. (např. prostor za vnějším obrubníkem v T1 na Suzuce).

3, Závěrem:

3.1 Mějte na paměti, že sepsat univerzální pravidla ohledně soubojů na trati nelze. Může dojít k tísícovce zcela odlišných incidentů. Musí se přihlížet i na okolnosti (typ zatáčky, rozdílnost   aut, různé jízdní styly, atd.), tudíž se ke každému incidentu musí přistupovat individuálně. I sportovní komisaři napříč všemi sériemi si nechávají volné ruce při řešení incidentů a nikde není zcela jasně popsáno, co je na hraně a co už za. Drtivá většina incidentů se ale může řešit podle tohoto klíče.   

Autor bodů 1-3: derek737_DK

4, Dodržování PIT - ENTRY a PIT – EXIT:

4.1 Plné čáry v okolí startovní rovinky - PIT ENTRY a PIT EXIT - je nutné dodržovat během tréninku, kvalifikace a závodu což znamená nepřejíždět je jakoukoli částí auta.

4.2 Doporučeno: Jezdec, který se chystá najíždět do boxů, by se měl v posledním úseku (výjezd z poslední zatáčky na cílovou rovinku, někdy je nájezd před poslední zatáčkou) držet na straně boxů.

5, Limity tratě:  

5.1 Obecně platí, že by jezdec neměl bílou čáru a obrubníky vymezující hranice trati přejet více než dvěma koly. Není v našich možnostech po každém závodě kontrolovat všechny jezdce, limity tratě  necháváme na penalizacích GTS. 

6, Signální vlajky:

6.1 Žlutá vlajka - Signalizuje nebezpečí na trati, mává se s ní na stanovišti před nebezpečím.

  • při vyvěšení žlutých vlajek je jezdec povinen dbát na ostražitost.
  • zakazuje přejíždění v úseku vyvěšených žlutých vlajek.
  • jezdec by měl zpomalit.

6.2 Modrá vlajka - Je s ní signalizováno jezdci, který se má nechat předjet rychlejším vozem, či vozem o kolo napřed.

  • v tréninku a kvalifikaci – pokud jezdec vyjíždí z PIT EXIT a za ním se blíží jezdec v měřeném kole.
  • v tréninku a kvalifikaci – pokud jezdec zpomalí díky chybě a za ním se blíží jezdec v měřeném kole.
  • v závodě - když ho chce o kolo předjet první jezdec, či další v pořadí.
  • Modrá vlajka je vyvěšena ve chvíli, kdy se blíží rychlejší jezdec k pomalejšímu v časovém rozestupu 3. vteřin. Pokud se rychlejší jezdec dostatečně přiblíží k pomalejšímu je pomalejší jezdec povinen včas uvolnit ideální stopu a pustit jej před sebe.

6.3 Zelená vlajka - Mává se s ní na stanovišti, od kterého již nebezpečí nehrozí, ruší důsledky žluté vlajky, která však musí být vyvěšena dříve než zelená.

6.4 Černo-bílá šachovnicová vlajka - Signalizuje konec závodu, mává se s ní pouze v prostoru cíle.

7, Pravidla jednotlivých šampionátů a závodů: 

Každý účastník závodů a šampionátů KK Race je povinen se řídit jednotlivými pravidly dané akce, kde je specifikován doplňující obsah.

 

KK Licence 

Při registraci na našem webu získá jezdec 5 bodů, s těmito body nastupuje do prvního závodu. Po zadání výsledků na webu KK, bude jezdci automaticky přičten +1 bod za čistý závod, do maximální výše 10 bodů. Za porušení pravidel chovaní budeme jezdci body odečítat. Jakmile přijde oficiálně nahlášen incident, bude jej řešit KK Komise. Komise si vyhrazuje právo řešit přestupky, i když nebude podán protest, např. ve streamovaném závodě uvidíme porušování pravidel. Komise si vyžádá záznam a přestupky prošetří. V případě zjištění porušení pravidla, pošleme video viníkovi s návrhem trestu. Viník má právo se k danému prohřešku vyjádřit. 

  •  Bodové hodnocení jezdce:

4 až 10 Bodů chování - jezdec startuje v závodech bez omezení.

1 až 3 Body chování - jezdec má povoleno startovat, jen nemá nárok na kvalifikaci a v závodě startuje z posledního místa. 

0 Bodů chování - při první získané nule má jezdec zákaz staru v jakémkoli závodě na KK - 1 TÝDEN.

                          - při druhé získané nule má jezdec zákaz staru v jakémkoli závodě na KK  - 1 MĚSÍC.                           

                          - při třetí získané nule má jezdec zákaz staru v jakémkoli závodě na KK - 3 MĚSÍCE.

                          - při čtvrté získané nule má jezdec zákaz staru v jakémkoli závodě na KK - 1 ROK.

  • Kladné body za závod:

+1 bod za čistý závod (např. závod bez kolize, incidentu a dodržování limitu tratě).

  • Nulové body za závod: 

0 bodů v případě nahlášeného incidentu, kde bude míra provinění  50/50 - racing incident.  

  • Záporné body za závod:

-1 bod POPRVÉ v případě kdy se jezdec zaregistruje do závodu na webu KK a nepřijde do závodní Lobby.

-1 bod Za pozdní příchod do závodní Lobby.

-1 bod Za zmatkování v lobby a nedodržení postupu daného závodu a kvalifikace.

-1 bod Za každé nedodržení pit-entry  při nájezdu do boxu přejetí plné čáry.

-1 bod Za každé nedodržení pit-exit  při výjezdu z boxu přejetí plné čáry.  

-1 bod Změna jízdní stopy na brzdách před zatáčkou. 

-2 body Za opakovaný náraz do soupeře.

-2 body Za vytlačení soupeře z jízdní stopy.   

-3 body PODRUHÉ v případě kdy se jezdec zaregistruje do závodu na webu KK a nepřijde do závodní Lobby.

-3 body Za nedodržení pravidel modrých vlajek. 

-3 body Za vracení se na trať a ohrožení soupeře.

-3 body Za nečisté blokování soupeře. (opakovaná změna jízdní stopy - kličkování před soupeřem) Na rovince smí jezdec měnit stoupu pouze 2x.

-3 body Za vytlačení soupeře mimo trať, s vrácením pozice.

-5 bodů Za vytlačení soupeře mimo trať s nevrácením pozice.  

-5 bodů Za nabourání do soupeře v prostoru pit-exit kdy jezdec vyjíždí z boxu a dodržuje pit-exit.  

-5 bodů POTŘETÍ v případě kdy se jezdec zaregistruje do závodu na webu KK a nepřijde do závodní Lobby.

Trestné body jsou orientační, každý prohřešek a incident bude řešen individuálně.

  • KK Komise: 
  1. David Buček - KK_Dawe_260
  2. Tomáš Doležal - KK_FROSTMAN-Cz  

 

Restart závodu

Opakování startu závodu probíhá pouze tehdy, kdy Admin napíše do komunikace v lobby hlášku RESTART a to v případech:

- první opakování startu – jeden a více jezdců má automatickou jízdu / neodstartoval

- druhé opakování startu – dva a více jezdců má automatickou jízdu / neodstartovali

- třetí opakování startu – 4 a více jezdců mají automatickou jízdu / neodstartovali.

Po vyhlášení restartu všichni jezdci opustí trať a vrátí se do menu lobby.

Jezdec, který dostal automat, musí ihned informovat Admina v chatu lobby napíše (A, AT, AUTO nebo AUTOMAT), dále ihned opustí lobby a provede u sebe kompletní restart PSN a vymaže si mezipaměť v GTS. Při opakování startu bude jezdec zařazen na poslední pozici. 

Ostatní jezdci ukončí závod a následně se vrátí na trať, zajedou za první sektor a tam počkají na jezdce, který restartuje PSN. Jezdec po restartu svého PSN se v co nejkratší době vrátí do lobby, vjede na trať za první sektor. 

Další restarty se neprovádí. Závod bude zrušen a odložen na jiný den.

Pořadatel si vyhrazuje právo na případnou změnu. Na základě včasné reakce jezdců, díky které byl ušetřen čas. Admin lobby může rozhodnout a přidá čtvrté maximálně páté opakování startu. 

 

Protesty

Tady bych velice poprosil, pokud dojde k nějaké vyhrocené situaci či kolizi, aby se napřed jezdci kontaktovali sami mezi sebou a pokusili se vzájemný incident vyřešit bez nás.

Podání protestu je možné a to za splnění podmínek:

1, Jezdec podávající protest, musí závod vždy dokončit.  

2, Každý protest musí být předložen společně se záznamem z daného incidentu.

3, Záznam incidentu musí obsahovat:

- pohled z kamery ‘‘budíky‘‘ poškozeného

- pohled z kamery z 3. osoby poškozeného

- pohled z kamery ‘‘budíky‘‘ chybujícího

- pohled z kamery z 3. osoby chybujícího

Na záznamech musí být zobrazeny informace o voze: směrová tečka pohybu volantu, indikátor brzdového a plynového pedálu.

Záznamy uložit na YouTube a zaslat email s odkazem.

Na protesty bez dodaných záznamů nebude brán zřetel.

4, Protest je možné podat proti:

- nesportovnímu chování na trati

- nedodržování pravidel závodu

- nerespektování vlajek

- odchylkám v nastavení vozu soupeře

5, Je výslovně zakázáno zveřejňovat záznam incidentu a řešit jej v komunikačních skupinách s ostatními jezdci.

6, Protesty je možné posílat na e-mail organizace KK Race:  protesty@kkrace.cz

 

Postihy

Postihy jsou řešeny přičtením časové penalizace k výslednému času. Po přičtené časové penalizaci může u jezdce dojít k posunu pozice.

U jednotlivých šampionátů může být pravidlo postihu rozšířeno. Tyto šampionáty mohou mít určité podmínky a k jejich porušení slouží trestné body. 

Protesty a jejich řešení, budou vždy zveřejněny u závodu v textovém poli bannerem. Banner je aktivní a po kliknutí na něj se Vám zobrazí stránka. Na stránce bude kompletní popis, videa a udělené tresty.  

 

 Reklama a polepy na automobilech

Je libovolná s výhradou podmínek uvedených v pravidlech jednotlivých šampionátů. Soutěžící nesmějí na své automobily umisťovat reklamu politické nebo náboženské povahy nebo takovou, která by mohla škodit zájmům KK Race.

Vypracoval organizační team KK Race:

KK_Luky—Walker / JorgBrunn / KK_Dawe_79 / KK_FABIARSTDI / KK_CICO_133 / KK_Gagne1803 / svejdik70 / romullus_80 / KK_NoLimit_SK / KK_FROSTMAN-Cz