Šampionát TOYOTA CHALLENGE SERIES

Výsledky

# Hráč R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8 R9 R10 R11 Záporné Celkem
1 Certzdeny 1 30 35 40 - - - - - - - -1 105
2 Wind_Runner_46 1 40 14 30 - - - - - - - -1 84
3 Czechtroop_miKi 1 21 40 20 - - - - - - - -1 81
4 Marzi_CZE 1 35 16 26 - - - - - - - -1 77
5 KK_LongiSVK 1 24 26 22 - - - - - - - -1 72
6 KK_FROSTMAN-Cz 1 26 - 35 - - - - - - - -1 61
7 robofrnka 1 13 30 18 - - - - - - - -1 61
8 KK_drogbatom 1 18 24 14 - - - - - - - -1 56
9 Jokik_1 1 22 8 24 - - - - - - - -1 54
10 chazzy_ 1 20 22 8 - - - - - - - -1 50
11 CZ_MikuleJirka 1 18 10 16 - - - - - - - -1 44
12 KK_CICO_133 1 - 18 21 - - - - - - - -1 39
13 cermoroman66 1 14 20 4 - - - - - - - -1 38
14 Furt_Turbo_Koudy 1 16 12 10 - - - - - - - -1 38
15 bixente_CZ 1 12 18 6 - - - - - - - -1 36
16 Petr_Postl 1 11 13 12 - - - - - - - -1 36
17 Zdenek78gs12 1 9 12 13 - - - - - - - -1 34
18 Tatka81 1 - 15 18 - - - - - - - -1 33
19 Krieg1346 1 - 21 12 - - - - - - - -1 33
20 svejdik70 1 15 - 15 - - - - - - - -1 30
21 Patrnciak_Viktor 1 10 10 10 - - - - - - - -1 30
22 jurjan1980 1 8 11 4 - - - - - - - -1 23
23 kozlik79 1 6 8 6 - - - - - - - -1 20
24 KK_PrincaatkoSVK 1 - 7 11 - - - - - - - -1 18
25 kvasna84 1 - 9 9 - - - - - - - -1 18
26 KK_FABIARSTDI 1 10 6 - - - - - - - - -1 16
27 RaptorexHS 1 12 - - - - - - - - - -1 12
28 medo24_m24 1 7 4 - - - - - - - - -1 11
29 ZdenoM3 1 - 5 5 - - - - - - - -1 10
30 Tomino21 1 - 3 7 - - - - - - - -1 10
31 KK_MaroFRS 1 8 - - - - - - - - - -1 8
32 Filip_Vary_CZE 1 5 - 3 - - - - - - - -1 8
33 dandee24 - - - 8 - - - - - - - 0 8
34 Palci17 1 6 - - - - - - - - - -1 6
35 superb_fluorine 1 - - - - - - - - - - -1 0
36 Tomasz_085 1 - - - - - - - - - - -1 0
37 Zrzavej_demoN 1 - - - - - - - - - - -1 0
38 SVK-Jose2112 1 - - - - - - - - - - -1 0
39 KK_milanekh 1 - - - - - - - - - - -1 0
40 KrupkaR 1 - - - - - - - - - - -1 0
41 Mikyoldman 1 - - - - - - - - - - -1 0
42 misaice77 1 - - - - - - - - - - -1 0

ROZPIS

1) Podmínky a pravidla TOYOTA CHALLANGE SERIES

  1. pojede se 1 kvalifikační nedělní večer + 10 závodních nedělních večerů (2 závody) první závod Lobby 2 a druhý závod Lobby 1
  2. Celý šampionát bude živě streamován na YouTube kanále: KK Race ( Luky Walker )
  3. šampionátu/závodů se bude účastnit 30 jezdců + náhradníci dle výsledků v Q
  4. rozdělení jezdců do Lobby na jednotlivé závodní večery bude dle průběžného umístění v šampionátu (do prvního závodu budou jezdci rozděleni dle úvodní kvalifikace)
  5. poškození: HEAVY
  6. do úvodní kvalifikace a do každého jednotlivého závodního večera se musíte přihlásit

 

2) Úvodní kvalifikace před šampionátem  

  1. kvalifikace se pojede 4.10.2020 od 19:30-21:30 (19:00 založení lobby)
  2. Kvalifikace je rozdělena na dvě části,které určí 30 postupujících a také jejich rozdělení do Lobby 1 a Lobby 2 pro první závod. V první části se pojedou závody na 20min ( rozdělení jezdců do kvalifikačních skupin určuje pořadí jezdců na webu KK RACE . každá skupina jede jeden kvalifikační závod na 20min ) kde z každé skupiny postoupí do Lobby 1 první 4 jezdci z každého závodu. V druhé části kvalifikace pojedou již jen jezdci,kteří se do šampionátu nekvalifikovali napřímo po první části a postupovým kritériem bude nejlepší čas neboli časovka. Nejrychlejší jezdci doplní volná místa do celkových 15ti pro Lobby 1 na první závod. Ostatní jezdci budou automaticky startovat v prvním závodě v Lobby 2. Do daného kvalifikačního věčera se musí jezdec zaregistrovat.
  3. do šampionátu postoupí/rozdělí se do lobby, pouze 30 jezdců (L1 - 15, L2 - 15)
  4. kvalifikace se pojede s vozem Toyota 86 GT´´Limited´´ 16 ( N200 ) na ST pneumatikách
  5. trat pro Q: Kyoto DRIVING PARK – YAMAGIWA
  6. délka kvalifikace - první část 20min jedna lobby, 20min časovka pro ty co nepostoupí v části jedna 
  7. spotřeba paliva a pneumatik bude na kvalifikaci stejná jako pro nastavení při závodech 7x na 3x

 

3) Závodní večer

  1. Na každý závod se musí jezdec registrovat
  2. Rozdělení jezců do lobby 1 a do lobby 2 najdete vždy před každým závodem na webu KK Race po ukončení registrační doby.
  3. Pokud se včas nepřihlásí do závodního večera jezdci, kteří uspěli v Q či kteří v předchozím závodě si tak vytvořili právo na start v dalším závodě v některé ze dvou lobby dle průběžných výsledků, tak dojde dle situace na posuny v lobby a na poslední startovní pozici v lobby 2 se tak dostane jezdec ( náhradník ).
  4. Závodní večer se bude skládat z kvalifikace 10min - závod 50min
  5. Lobby 2: od 19:00 založena Lobby – Start závodu s kvalifikací 19:15
  6. Lobby 1: od 20:20 založena Lobby – Start závodu s kvalifikací 20:30
  7. Před vstupem do závodní lobby, mějte správně nastavený vůz dle uvedených parametrů.
  8. Před závodem platí přísný zákaz psaní zpráv do chatu s otázky na Admina.
  9. V průběhu závodu platí přísný zákaz zapínat automatickou jízdu a psaní zpráv.
  10. V závodní lobby budou pouze jezdci, kteří pojedou závod

 

5) Nastavení lobby

 

 Základní nastavení

 Režim místnosti: Trénink - Kvalifikace - Vytrvalostní Závod

 Nastavení soukromí v místnosti: pouze přátelé

 Nastavení místnosti

 Název místnosti: TOYOTA CHALLANGE SERIES + označení Lobby – bud 1 nebo 2 )

 Typ závodu: Skutečný závod

 Pevné vlastnictví místnosti: Ano

 Maximální počet účastníků: 15 + komentátor

 Minimální hodnocení jezdce: --

 Minimální hodnocení sportovního chování: --

 Nastavení trati

 Trať: dle rozpisu

 Podmínky na trati: Individuální

 Kvalifikace: 10min

 Délka závodu: 50min

 Nastavení závodu

 Způsob startu: Start z místa s kontrolou ulitého startu

 Rozdělení do lobby: dle průběžného pořadí v šampionátu

 Startovní listina: dle 10min kvalifikace

 Posílení: Vypnuto

 Síla vzduchové kapsy: Reálná

 Viditelné poškození: Vypnuto

 Mechanické poškození: Těžké

 Opotřebení pneumatik: 7x

 Spotřeba paliva: 3x

 Počáteční palivo: Výchozí

 Snížení přilnavosti: Reálné

 Prodleva ukončení závodu: 180s

 Násobič času pro předjíždění: Výchozí

 Nastavení omezení

 Filtrovat podle kategorie: dle rozpisu

 Rovnováha výkonu:100%váha – 100% výkon - ROUND 1 a ROUND 2 mají individuální nastavení výkonu

 Max. výkon: --

 Minimální hmotnost: --

 Maximální hodnocení pneumatik: dle rozpisu (ST - sportovní tvrdé, SS - sportovní střední, SM - sportovní měkké)

 Minimální hodnocení pneumatik: dle rozpisu (ST - sportovní tvrdé, SS - sportovní střední, SM - sportovní měkké)

 Omezení vzhledu: Bez omezení

 Typ čísla vozu: Bez omezení

 Přidělit čísla vozům automaticky: Žádné

 Ladění: Zakázáno

 Motokára: Vypnuto

 Nastavení penalizace

 Duchové během závodu: Žádná

 Penalizace za zkrácení: Přísná

 Penalizace za kolizi se stěnou: Žádná

 Penalizace za boční kontakt vozu: Vypnuto

 Po kolizi se stěnou nastavit správný směr vozu: Vypnuto

 Navrátit vozy, pokud opustí trať: Vypnuto

 Pravidla vlajek: Zapnuto

 Vozy předjeté o kolo jako duchy: Vypnuto

 Omezení jízdních nastavení

 Aktivní řízení: Zakázáno

 Aktivní kontrola stability (ASM): Zakázáno

 Asistence s jízdní stopou: Zakázáno

 Kontrola trakce: Zakázáno

 ABS: Bez omezení

 Automatická jízda: Zakázáno

 

6) Bodování

  1. v závodním večeru se obě lobby bodují samostatně - viz. bodovací tabulka bod 7.
  2. na konci celého šampionátu budou každému jezdci smazány 2 nejhorší závodní večery

 

7) Bodové hodnocení

 

UPOZORNĚNÍ:

Jezdec, který dobrovolně opustí lobby v průběhu závodu, má ZÁKAZ STARTU v následujícím závodě. Chceme hlavně  zabránit samovolnému opouštění závodu, když se třeba nedaří nebo dojde k incidentu a někomu rupnou nervy. Důležité   je závod dokončit, děláme to pro Vás a Vaše odměna za to co děláme je, že závod vždy dokončíte.

 

8) Protesty a stížnosti              

- Sekce PRAVIDLA: Protesty    

 

9) Trestné body - penalizace

Sekce PRAVIDLA KK Race ( doporučujeme všem přečíst a pravidelně sledovat jejich aktualizaci )

KK RACE Admin tým si vyhrazuje jako pořadatel právo řešít incidenty dle pravidel,ale také dle jejich závažnosti a následně tak i doplnit pravidla dle potřeby či chování jezdů na trati.

 

11) Restarty

Sekce PRAVIDLA: Restart závodu