Šampionát DK CHAMPIONSHIP 2024

Výsledky

Výsledky zatím nejsou k dispozici.
ÚVODEM
 
Ahoj závodníku,
 
tak, je to tady - jestli jsi každý den kontroloval web či naše sociální sítě od oznámení,že se DK 2024 blíží, tak dnes se to na tebe skutečně vyklubalo.
Ultimátní šampionát v Gran Turismo a to bez rozdílu toho, jaké máš hodnocení, bez toho z jaké jsi organizace a HLAVNĚ, bez toho zda máš čas na šampionát trénovat více než tvoji soupeři.
My si pro tebe připravili skutečně exkluzivní porci závodů, kde jen ty rozhodneš o tom jak se umístíš či jak prodáš svoje zkušenosti z Gran Turismo hry.
Dopředu není známo, mimo seznamu tratí a vozidel z kategorie Gr.3, vlastně nic. Ano, nastavení pro závody znát budeš, ale po losu tratě a vozu budeš mít stejný čas jako tvých 29 soupeřů.
Za 10min budeš muset najít tu nejlepší stopu nebo zapátrat v paměti jak nejlépe vylosovanou trať projet nebo jak nejlépe využít vylosovaný vůz.
Následně odstartuješ kvalifikaci na 3min, kde ti v rezervě necháme 120sec na dojezd - prostě máš one-shot nebo možná dvě rány na to zajet svoje maximum, aby jsi nemusel na roštu koukat všem na nárazník.
A pak to vypukne - zhasnou červená světla, Walker či Bread zakřičí do mikrofonu a ty budeš závodit na trati. Dojedeš 30min závod - 5min si odpočineš a dojde na los číslo dvě,kde zase vylosujeme trať a auto. Násedovat bude co už znáš z prvního závodu večera......no a pokud budeš dobrej nebo tě to bude prostě bavit, tak takto budeš parádně a hlavně vyrovnaně závodit po 9 večerů. 
 
KDY SE JEZDÍ
 
Přemýšleli jsme co ještě tak zmínit v úvodu,aby jsi v tom neměl hokej,tak pro upřesnění ( Lobby 1-15 neděle a Lobby 16-30 pondělí - časy startů lobby jsou pro obě stejné) každá lobby bude mít svůj los. V každé lobby bude vylosovaná trať a auto na každý závod večera zvlášť. Vylosovaná trať i auto se ze zbytku šampionátu vyřadí (neplatí pro kvalifikaci na šampionát). Po každém závodním večeru se tak vyřadí v každé lobby dvě auta a dvě tratě.
 
MIGRACE V LOBBY
 
Ted si říkáš, tak já padnu do lobby 16-30 po kvalifikaci a přitom jsem měl chuť bojovat v lobby 1-15. Tak je super že jsi měl či máš chuť, protože od ROUND 3 začne tzv. migrace. Vysvětlím ti to raději detailněji. Odjedeš úvodní kvalifikaci a pokud postoupíš mezi nejlepších 30, tak dle času se rozdělíte do dvou lobby po 15ti ( platí pro ROUND 1 a ROUND 2 ). První dva závodní večery budeš tak bojovat o body v lobby ,kam jsi se probojoval z kvalifikace a pokud budeš v celkovém průběžném pořadí mezi prvními 15ti,tak je lobby 1-15 tvoje na neděli od ROUND 3. Jezdci od 16 průběžné pozice budou jezdit v pondělí a svými výsledky se budou snažit dostat mezi prvnívch 15 v průbežném součtu. Celý šampionát je postaven pro 30 jezdců do celkového pořadí. Na konci celého šampionátu tak budeme znát pořadí jezdců od 1-30 místa.
 
LOSOVÁNÍ TRATÍ A VOZIDEL
 
Hlavní podstatou šampionátu DK je losování. Každý závodní večer se bude losovat živě na každý závod trať i vůz z kategorie Gr.3 a to v každé lobby zvlášť. Po každém závodním večeru se tak vyřadí v každé lobby dvě auta a dvě tratě. Všechna vozidla ,která jsou v losovaní jsou běžně dostupná v Brand Central. Perličkou v šampionátu je rozdělení tratí na reálné tratě a na GT tratě. Každý závodní večer se bude losovat z obou možností. 
 
                                                        
 
STARTOVNÉ
 
Náš šampionát je sice exkluzivní, nadupaný streamy a cenami, my však po tobě nechceme nic jiného, než aby ses choval na trati fair play, chodil na závody včas a hlavně se dobře bavil - peníze si schovej na jiný, důležitý věci než na placení u KKR. Samozřejmě, pokud budeš mermomocí chtít přispět, podpořit tím naši tvorbu, tak my ti číslo účtu dáme :-). 
 
CENY A TROFEJE
 
Samozřejmě každý jezdec, který se umístí v závodě na stupních vítězů získá ke svému profilu trofej - sám si tak může vyhodnotit po nějaké periodě kolik již na svém profilu má trofejí.
Mrkni se třeba na legendu Dereka jak mu to tam svítí : https://kkrace.cz/jezdci/KKR_derek737
 
Za umístění v lobby A

Za umístění v lobby B

 

.....a pokud ti je evidence na webu s trofejemi málo, tak se teď nečeho chyť - jedeme z kopce

 

1. místo -  7.000 Kč

2. místo -  3.000 Kč

3. místo -  1.000 Kč

další ceny od sponzorů budou uvedeny během live streamů - nech se překvapit taky trochu

 

BEZ ČEHO TO NEPUJDE            

Kdo ti založí lobby a ještě to vypusti na stream včetně komentovaní

Lobby A: KKR_Luky-Walker

Lobby B: KKR_Bread_GT

(POZOR!!! - MĚJ VŠECHNY UVEDENÉ v PŘÁTELÍCH na PSN )

 

MAXIMÁLNÍ POČET ÚČASTNÍKU v ŠAMPIONÁTU

30 + náhradníci dle kvalifikace, tak se koukej snažit, aby ses mezi těch nejlepších 30 dostal a nemusel jsi čekat v pozici náhradníka dle pořadi v kvalifikaci na svou příležitost.

 

HARMONOGRAM ZÁVODNÍHO VEČERA

 

První závod večera 30min

Otevření lobby: 19:30 

Losování tratě a auta: 19:40 (live stream)

Trenink 10min s odpočtem k automatickému startu kvalifikace: 19:50 ( po vylosování tratě a vozu se načte opětovně lobby s vylosovanou tratí a započne automaticky odpočet 10min )

Start kvalifikace: 20:00

Start závodu: 20:05 ( start bude následovat do 30sec po dokončení kvalifikace posledním jezdcem či po uplynutí vymezeného času 3min+120sec )

Konec závodu: cca 20:35 

 

PAUZA 5min (mezi závody 30min a 40min)

 

Druhý závod večera 40min

Losování tratě a auta: 20:40

Trenink 10min s odpočtem k automatickému startu: 20:45

Start kvalifikace: 20:55

Start závodu: 21:00 ( start bude následovat po dokončení kvalifikace posledním jezdcem či po uplynutí vymezeného času 3min+120sec )

Konec závodu: cca 21:45 

 

Časový plán máš výše jasně stanoven. Pokud postoupíš do šampionátu, tak se před každým závodem dobře připrav na paradní závody, kde bude čas hrát také svou roli. Samozřejmě může dojít na časovou prodlevu,ale my ti slibujeme,že uděláme maximum,aby byl časový plán dodržen.

 

 

NASTAVENÍ LOBBY (platí pro všechny závody DK CHAMPIONSHIP 2024)

 

ZÁKLADNÍ NASTAVENÍ

Režim místnosti: Trénink-Kvalifikace-Závod na 30min a 40min (dva závody každý závodní večer - Lobby 1-15 neděle a lobby 16-30 pondělí )

Nastavení soukromí v místnosti: Pouze přátelé

 

NASTAVENÍ MÍSTNOSTI

Název místnosti: DK CHAMPIONSHIP - ROUND - 1,2,3,4........

Typ závodu: Skutečný závod

Maximální počet účastníků na jednu lobby: 15

Automatický start kvalifikace: Zapnuto ( trénink 10min odpočet )

 

NASTAVENÍ TRATI

Trať/typ okruhu : los

Délka závodu - 30min první závod večera a 40min druhý závod večera

 

NASTAVENÍ ČASU/POČASÍ

Metoda výběru počasí: náhodné

Přednastavené počasí: NE

Režim stejných podmínek: NE

Denní doba: odpoledne ( tma bude využita jen tam kde to dává smysl i pro stream - tzn. dobrá viditelnost i pro jezdce - např. Daytona )

Proměnlivá rychlost změny času: 1x 

 

NASTAVENÍ KVALIFIKACE

Časový limit: 3min ( změna jen viz odstavec VYJÍMKY PRO KVALIFIKACI )

Čas pokračování kvalifikace: 120s ( změna jen viz. odstavec VYJÍMKY PRO KVALIFIKACI )

Rychlost opotřebení pneumatik ( kvalifikace ): Stejná jako v závodě

Rychlost spotřeby paliva ( kvalifikace ): Stejná jako v závodě

Počáteční palivo: 40litrů (vyjímkou je trať Nordschleife N24 - pro tuto trat bude nastaveno plná nádrž i v kvalifikaci )

 

VYJÍMKY PRO KVALIFIKACI

La sarthe - kvalifikace 10 min, dojezdový čas 30s
Spa - kvalifikace 5 min, dojezdový čas 60s
Nordschleife 24H - kvalifikace 15 min, dojezdový čas 180s
St. Croix A - kvalifikace 5 min, dojezdový čas 180s
St. Croix C - kvalifikace 5 min, dojezdový čas 180s
Kyoto Yamagiwa + Miyabi - kvalifikace 5 min, dojezdový čas 60s
Kyoto Yamagiwa + Miyabi REVERSE - kvalifikace 5 min, dojezdový čas 60s

U všech ostatních tratí zůstává kvalifikace 3 minuty s dojezdem 120s

 

NASTAVENÍ ZÁVODU

Způsob startu: S kontrolou ulitého startu

Startovní listina: Nejdříve nejrychlejší

Rovnováha výkonu: Zapnuto

Možnosti nastavení: některé ( rozložení brzd )

Posílení: Vypnuto

Síla vzduchové kapsy: Reálná

Viditelné poškození: Vypnuto

Mechanické poškození: Těžké

Rychlost opotřebení pneumatik 30min závod: 5x

Rychlost spotřeby paliva 30min závod: 3x

Rychlost opotřebení pneumatik 40min závod: 9x

Rychlost spotřeby paliva 40min závod: 3x

Doplňování spotřeby paliva: 7litry/s

Počáteční palivo: Výchozí

Snížení přilnavosti mimo trať: Reálné

Prodleva ukončení závodu: 180s

Nitro/Násobič času použití systému pro předjíždění: Výchozí

 

NASTAVENÍ OMEZENÍ

Filtrovat podle kategorie: Gr.3

Limit IV: bez omezení ( je zapnuto RV )

Maximální výkon: bez omezení ( je zapnuto RV )

Maximální hmotnost: bez omezení ( je zapnuto RV )

Použitelné typy pneumatiky: všechny závodní sady (ZT,ZS,ZM,PŘ,M)

Vyžadovaná výměna typu pneumatik pro 30min : ZM 

Vyžadovaná výměna typu pneumatik pro 40min : ZT 

Nitro: nelze použít

Motokára: Vypnuto

Výměna motoru: Zakázáno

Tuningové díly: Bez omezení (platí stejně RV )

 

NASTAVENÍ PENALIZACE

Penalizace za zkrácení: Mírná

Penalizace za kolizi se stěnou: Vypnuto

Po kolizi se stěnou nastavit správný směr vozu: Vypnuto

Penalizace za kolizi s vozem: Vypnuto

Postih za přejíždění přes boxové čáry: Zapnuto

Duchové během závodu: Vypnuto

Pravidla vlajek: Zapnuto

 

OMEZENÍ JÍZDNÍCH NASTAVENÍ

Aktivní řízení: Zakázáno

Aktivní kontrola stability (ASM): Zakázáno

Asistence s jízdní stopou: Zakázáno

Kontrola trakce: Zakázáno

ABS: Bez omezení

Automatická jízda: Zakázáno

 

BODOVÁNÍ


- 1 bod za pole position
- 1 bod za nejrychlejší kolo v závodě
- v případě bodové rovnosti rozhodne větší počet lepších umístění

- každý závod se bude bodovat zvlášť
- aby byl jezdec klasifikován, nesmí na vítěze závodu ztratit 3 kola a více 

- na konci šampionátu se škrtne 1 nejhorší závodní večer

 

NÁHRADNÍCI

Není problém, když někdo odpadne - to se stává,ale tebe to tak může dostat do hry pokud se ti kvalifikace nepovedla. Na každý závod je třeba potvrdit účast na našem webu a pokud zůstane před závodním večerem místo v lobby,tak podle úvodní kvalifikace má možnost nastoupit do závodu ( samozřejmě do lobby 16-30 ) první pod čarou...nebo druhý...třetí atd. Jak se říká - šance umírá poslední a když už by ta kvalifikace nedopadla,tak stále ta šance tam je - tak se v té kvalifikaci prostě snaž na maximum.