Závod ROUND 1 - 2/2
- Datum:
- 2. 11. 2020 20:30
- Šampionát:
- GrST 4
- Trať:
- Autódromo De Interlagos
- Auto:
- Aston Martin DBR9 GT1 2010
Systém šampionátu
Šampionát se dělí do 2 částí a to závody s laděním a bez.
Závody s laděním 4x
Závody bez ladění 8x
LOBBY:
LOBBY od: 19:00
Start závodu 1: 19:30
Start závodu 2: 20:30
nick Lobby: That1Commentator
ROZPIS ZÁVODŮ – 12 ZÁVODNÍCH VEČERŮ se stejným systémem
V závodní večer se odehrávají celkem 2 závody a to v délce 10min kvalifikace ( kvalifikace se jede jen před prvním závodem ) + 2x 40 min závod
Způsob startu: Start z roštu s kontrolou ulitého startu s KVALIFIKACÍ 10min
Startovní listina - 1. Závod: Nejdříve nejrychlejší (dle výsledku 10min kvalifikace)
Startovní listina - 2. Závod: Nastaveno hostitelem (dle výsledku předchozího závodu s otočeným pořadím)
(v šampionátu ja tak připraveno celkem 24 závodů po 40min)
TEAMOVÉ PODMÍNKY
Každý tým se skládá ze 3 členů plus maximálně jeden náhradník.
Každý jezdec z týmu musí odjet minimálně 6 závodů na 40min a z toho 3 z nich musí být v odlišné kategorii ( tzn. Gr.1, Gr.2, Gr.3 ). Maximálně však může týmový jezdec odjet za tým 10 závodů na 40min. Za každé překročení ( více než 10 závodů na jednoho jezdce ) či neuplnost ( méně než 6 závodů na jednoho jezdce či neodjetí každé kategorie po jednom každým jezdcem z týmu ) bude týmu udělena bodová penalizace viz. dle bodovací tabulky.
Nastavení závodu
Způsob startu: Start z roštu s kontrolou ulitého startu + kvalifikace 10min
Startovní listina 1. Závod: Nejdříve nejrychlejší (dle výsledku 10min kvalifikace)
Startovní listina 2. Závod: Nastaveno hostitelem (dle výsledku předchozího závodu s otočeným pořadím)
Posílení : Vypnuto
Síla vzduchové kapsy: Reálná
Viditelné poškození : Vypnuto
Mechanické poškození: Lehké
Opotřebení pneumatik: 7x
Spotřeba paliva : Gr.1 – 4x Gr.2 – 3x Gr.3 – 3x
Počáteční palivo: Výchozí
Snížení přilnavosti na mokrém povrchu/okraji: Reálné
Prodleva ukončení závodu: 180s
Násobič času: OFF
Nastavení Omezení
Filtrovat podole kategorie: dle rozpisu
Rovnováha vykonu: NE
Max výkon/váha: 100/100 pro všechny závody
Max hodnocení pneu: ZT ( ZT sada bude použita v kvalifikaci - na začátku každého závodu a na koci každého závodu )
Min hodnocení pneu: ZS ( ZS sadu je možné využít jen v době PIT WINDOW – neomezeně - jezdec nesmí však na ZS sadě závod dokončit )
PIT WINDOW
Každý jezdec musí odjet kvalifikaci před závodem na ZT sadě, na ZT sadě musí záhájit i samotný závod a na ZT sadě i závod dokončit. ZS sadu lze využít jen v době tzv. PIT WINDOW,které bude otevřeno ve 20min závodu a ukončeno v 35min – celkem PIT WINDOW 15min. V této době mohou jezdci použít jakoukoli z určených sad tj. ZT nebo ZS – je jen na nich a jejich strategii jakou cestou se vydají. Musí však správně spočítat návštěvu v boxech tak,aby stihli ještě před uzavřením PIT WINDOW mít sadu ZT na které musí vždy závod dokončit. Jezdci kteří dokončí závod na ZS nebudou v závodě hodnocení - DNS.
Omezení vzhledu: Bez omezení
Typ čísla vozu: Bez omezení
Přidělit čísla vozům automaticky: Žádné
Ladění: dle rozpisu
Motokára: Vypnuto
Omezení jízdních nastavení
Aktivní řízení: Zakázáno
Aktivní kontrola stability: Zakázáno
Asistence s jízdní stopou: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Bez omezení
Automatická jízda: Zakázáno
Bodování a trestné body
Překročení 10 závodů jedním jezdcem: -18b za každý závod navíc
Neodjetí 6 závodů jedním jezdcem: -16b za každý chybějící závod
Neodjetí každe kategorie jedním jezdcem: -40b za každou kategorii
body budou případně odebráný z daného závodu který by byl případně odejtý navíce či z celkového počtu bodů na koci šampionátu při neodjetí povinných počtů závodů
V šampionátu bude bodováno všech 12 večerů - 24 závodů. Každý závod je tak bodovaný zvlášť. Na konci šampionátu budou týmům odečteny 3 nejhorší závodní večery z celkových 12ti! - tzn. celkem 6 závodů.
Protesty a stížnosti
Sekce PRAVIDLA: Protesty
Restarty
Sekce PRAVIDLA: Restart závodu
V případě automatické jízdy/restartu může jezdce nahradit kolega z teamu.
Za podmínek:
- jezdec který má automatickou jízdu, tak okamžitě napíše - AUTOMAT / NÁHRADNÍK
- Opustí lobby a za něj hned nastupuje připravený kolega z Teamu
- Pokud se náhradník nepřipojí do 2min a nevjede na trať, admin pouští druhý start.
Pokud při posledním restartu závodu (tj. čtvrtý případný pokus o start ) neodstartuje 5 a více jezdců, bude závod zrušen a přesunut na konec šampionátu.
Výsledky
# | Jezdec | Body | Záporné body | Celkem |
---|---|---|---|---|
1 | KKR_Mario | 20 | 0 | 20 |
2 | milanekh | 16 | 0 | 16 |
3 | WindRunner46 | 13 | 0 | 13 |
4 | gauntl3t_83 | 11 | 0 | 11 |
5 | KKR_Tsubaki | 10 | 0 | 10 |
6 | KK_PrincaatkoSVK | 9 | 0 | 9 |
7 | SLOVAN22 | 8 | 0 | 8 |
8 | KSZR_napPALI91 | 7 | 0 | 7 |
9 | KK_PetePoty_ | 6 | 0 | 6 |
10 | robofrnka | 5 | 0 | 5 |
11 | bixente_CZ | 4 | 0 | 4 |
12 | KK_Marecek7 | 3 | 0 | 3 |
13 | KKR_Frosty-cz | 2 | 0 | 2 |
14 | VLTCH_Zdenek_78 | 1 | 0 | 1 |
15 | kvasna84 | 1 | 1 | 0 |