Šampionát GrST 4

Výsledky

Výsledky zatím nejsou k dispozici.

GRST4

Teamový šampionát, kterého se zúčastní 15 teamů (posádka 3 jezdci ) - tým může mít i svého náhradníka.

 

Úvodní kvalifikace

Kritériem postupu je součet časů 3 členné posádky - admin všech lobby po celou dobu Q: KK_Luky--Walker

REGISTRACE KONČÍ 30.10.2020 v 20:00h

 

Okruh: Suzuka Circuit

Vůz: Gr.2 NISSAN XANAVI NISMO GT-R 2008

Výkon a Váha: 100/100

PNEUMATIKY: ZT

Opotřebení pneumatik: 7x

Spotřeba paliva: 3x

Každý člen registrovaného teamu zajíždí měřený čas v předem určených termínech (celkem tedy 3 časy za každý team) – jejich součet následně rozhoduje o postupu do šampionátu (max 15 teamů)

Kvalifikace se jede v režimu volné časovky, kde admin lobby zaznamená po časovém limitu výsledné časy

 

Systém šampionátu

Šampionát se dělí do 2 částí a to závody s laděním a bez.

Závody s laděním 4x

Závody bez ladění 8x

 

LOBBY:

LOBBY od: 19:00

Start závodu 1: 19:30

Start závodu 2: 20:30

nick Lobby: That1Commentator

 

ROZPIS ZÁVODŮ12 ZÁVODNÍCH VEČERŮ se stejným systémem 

V závodní večer se odehrávají celkem 2 závody a to v délce 10min kvalifikace ( kvalifikace se jede jen před prvním závodem ) + 2x 40 min závod

Způsob startu: Start z roštu s kontrolou ulitého startu – Q SE JEDE POUZE TRENINKOVÁ ČASOVKA

Startovní listina - 1. Závod: Nejdříve nejrychlejší (dle výsledku 10min TA kvalifikace)

Startovní listina - 2. Závod: Nastaveno hostitelem (dle výsledku předchozího závodu s otočeným pořadím)

(v šampionátu ja tak připraveno celkem 24 závodů po 40min)

 

TEAMOVÉ PODMÍNKY

Každý tým se skládá ze 3 členů plus maximálně jeden náhradník.

Každý jezdec z týmu musí odjet minimálně 6 závodů na 40min a z toho 3 z nich musí být v odlišné kategorii ( tzn. Gr.1, Gr.2, Gr.3 ). Maximálně však může týmový jezdec odjet za tým 10 závodů na 40min. Za každé překročení ( více než 10 závodů na jednoho jezdce ) či neuplnost ( méně než 6 závodů na jednoho jezdce či neodjetí každé kategorie po jednom každým jezdcem z týmu ) bude týmu udělena bodová penalizace viz. dle bodovací tabulky.

 

Nastavení závodu

Způsob startu: Start z roštu s kontrolou ulitého startu – Q SE JEDE POUZE TRENINKOVÁ ČASOVKA

Startovní listina 1. Závod: Nejdříve nejrychlejší (dle výsledku 10min TA kvalifikace)

Startovní listina 2. Závod: Nastaveno hostitelem (dle výsledku předchozího závodu s otočeným pořadím)

Posílení : Vypnuto

Síla vzduchové kapsy: Reálná

Viditelné poškození : Vypnuto

Mechanické poškození: Lehké

Opotřebení pneumatik: 7x

Spotřeba paliva : Gr.1 – 4x Gr.2 – 3x Gr.3 – 3x

Počáteční palivo: Výchozí

Snížení přilnavosti na mokrém povrchu/okraji: Reálné

Prodleva ukončení závodu: 180s

Násobič času: OFF

 

Nastavení Omezení

 

Filtrovat podole kategorie: dle rozpisu

Rovnováha vykonu: NE

Max výkon/váha: 100/100 pro všechny závody

Max hodnocení pneu: ZT ( ZT sada bude použita v kvalifikaci - na začátku každého závodu a na koci každého závodu )

Min hodnocení pneu: ZS  ( ZS sadu je možné využít jen v době PIT WINDOW – neomezeně - jezdec nesmí však na ZS sadě závod dokončit )

 

PIT WINDOW

Každý jezdec musí odjet kvalifikaci před závodem na ZT sadě, na ZT sadě musí záhájit i samotný závod a na ZT sadě i závod dokončit. ZS sadu lze využít jen v době tzv. PIT WINDOW,které bude otevřeno ve 20min závodu a ukončeno v 35min – celkem PIT WINDOW 15min. V této době mohou jezdci použít jakoukoli z určených sad tj. ZT nebo ZS – je jen na nich a jejich strategii jakou cestou se vydají. Musí však správně spočítat návštěvu v boxech tak,aby stihli ještě před uzavřením PIT WINDOW mít sadu ZT na které musí vždy závod dokončit. Jezdci kteří dokončí závod na ZS nebudou v závodě hodnocení - DNS. 

 

Omezení vzhledu: Bez omezení

Typ čísla vozu: Bez omezení

Přidělit čísla vozům automaticky: Žádné

Ladění: dle rozpisu

Motokára: Vypnuto

 

Omezení jízdních nastavení

 

Aktivní řízení: Zakázáno

Aktivní kontrola stability: Zakázáno

Asistence s jízdní stopou: Zakázáno

TCS: Zakázáno

ABS: Bez omezení

Automatická  jízda: Zakázáno

 

Bodování a trestné body

Překročení 10 závodů jedním jezdcem: -18b za každý závod navíc

Neodjetí 6 závodů jedním jezdcem: -16b za každý chybějící závod

Neodjetí každe kategorie jedním jezdcem: -40b za každou kategorii

body budou případně odebráný z daného závodu který by byl případně odejtý navíce či z celkového počtu bodů na koci šampionátu při neodjetí povinných počtů závodů 

 

V šampionátu bude bodováno všech 12 večerů - 24 závodů. Každý závod je tak bodovaný zvlášť. Na konci šampionátu budou týmům odečteny 3 nejhorší závodní večery z celkových 12ti! - tzn. celkem 6 závodů.  

 

Protesty a stížnosti             

Sekce PRAVIDLA: Protesty    

 

Restarty

Sekce PRAVIDLA: Restart závodu

 

V případě automatické jízdy/restartu může jezdce nahradit kolega z teamu.

Za podmínek:

  1. jezdec který má automatickou jízdu, tak okamžitě napíše - AUTOMAT / NÁHRADNÍK 
  2. Opustí lobby a za něj hned nastupuje připravený kolega z Teamu
  3. Pokud se náhradník nepřipojí do 2min a nevjede na trať, admin pouští druhý start.

Pokud při posledním restartu závodu (tj. čtvrtý případný pokus o start ) neodstartuje 5 a více jezdců, bude závod zrušen a přesunut na konec šampionátu.