Závod ROUND 5 - 2/2
- Datum:
- 30. 11. 2020 20:30
- Šampionát:
- GrST 4
- Trať:
- Circuit de la Sarthe
- Auto:
- Mazda 787B 1991
Systém šampionátu
Šampionát se dělí do 2 částí a to závody s laděním a bez.
Závody s laděním 4x
Závody bez ladění 8x
LOBBY:
LOBBY od: 19:00
Start závodu 1: 19:30
Start závodu 2: 20:30
nick Lobby: That1Commentator
ROZPIS ZÁVODŮ – 12 ZÁVODNÍCH VEČERŮ se stejným systémem
V závodní večer se odehrávají celkem 2 závody a to v délce 10min kvalifikace ( kvalifikace se jede jen před prvním závodem ) + 2x 40 min závod
Způsob startu: Start z roštu s kontrolou ulitého startu s KVALIFIKACÍ 10min
Startovní listina - 1. Závod: Nejdříve nejrychlejší (dle výsledku 10min kvalifikace)
Startovní listina - 2. Závod: Nastaveno hostitelem (dle výsledku předchozího závodu s otočeným pořadím)
(v šampionátu ja tak připraveno celkem 24 závodů po 40min)
TEAMOVÉ PODMÍNKY
Každý tým se skládá ze 3 členů plus maximálně jeden náhradník.
Každý jezdec z týmu musí odjet minimálně 6 závodů na 40min a z toho 3 z nich musí být v odlišné kategorii ( tzn. Gr.1, Gr.2, Gr.3 ). Maximálně však může týmový jezdec odjet za tým 10 závodů na 40min. Za každé překročení ( více než 10 závodů na jednoho jezdce ) či neuplnost ( méně než 6 závodů na jednoho jezdce či neodjetí každé kategorie po jednom každým jezdcem z týmu ) bude týmu udělena bodová penalizace viz. dle bodovací tabulky.
Nastavení závodu
Způsob startu: Start z roštu s kontrolou ulitého startu + kvalifikace 10min
Startovní listina 1. Závod: Nejdříve nejrychlejší (dle výsledku 10min kvalifikace)
Startovní listina 2. Závod: Nastaveno hostitelem (dle výsledku předchozího závodu s otočeným pořadím)
Posílení : Vypnuto
Síla vzduchové kapsy: Reálná
Viditelné poškození : Vypnuto
Mechanické poškození: Lehké
Opotřebení pneumatik: 7x
Spotřeba paliva : 3x
Počáteční palivo: Výchozí
Snížení přilnavosti na mokrém povrchu/okraji: Reálné
Prodleva ukončení závodu: 180s
Násobič času: OFF
Nastavení Omezení
Filtrovat podole kategorie: dle rozpisu
Rovnováha vykonu: NE
Max výkon/váha: 100/100 pro všechny závody
Max hodnocení pneu: ZT ( ZT sada bude použita v kvalifikaci - na začátku každého závodu a na koci každého závodu )
Min hodnocení pneu: ZS ( ZS sadu je možné využít jen v době PIT WINDOW – neomezeně - jezdec nesmí však na ZS sadě závod dokončit )
PIT WINDOW
Každý jezdec musí odjet kvalifikaci před závodem na ZT sadě, na ZT sadě musí záhájit i samotný závod a na ZT sadě i závod dokončit. ZS sadu lze využít jen v době tzv. PIT WINDOW,které bude otevřeno ve 20min závodu a ukončeno v 35min – celkem PIT WINDOW 15min. V této době mohou jezdci použít jakoukoli z určených sad tj. ZT nebo ZS – je jen na nich a jejich strategii jakou cestou se vydají. Musí však správně spočítat návštěvu v boxech tak,aby stihli ještě před uzavřením PIT WINDOW mít sadu ZT na které musí vždy závod dokončit. Jezdci kteří dokončí závod na ZS nebudou v závodě hodnocení - DNS.
Omezení vzhledu: Bez omezení
Typ čísla vozu: Bez omezení
Přidělit čísla vozům automaticky: Žádné
Ladění: dle rozpisu
Motokára: Vypnuto
Foto ze závodu
Výsledky
# | Jezdec | Body | Záporné body | Celkem |
---|---|---|---|---|
1 | KKR_Mario | 20 | 0 | 20 |
2 | Marzi_CZE | 16 | 0 | 16 |
3 | VLTCH_Balis_77 | 13 | 0 | 13 |
4 | gauntl3t_83 | 11 | 0 | 11 |
5 | KSZR_Szabi | 10 | 0 | 10 |
6 | GTB_Aja_Speed | 9 | 0 | 9 |
7 | martinues81 | 8 | 0 | 8 |
8 | KSZR_napPALI91 | 7 | 0 | 7 |
9 | KKR_Frosty-cz | 6 | 0 | 6 |
10 | JJRT_Thor | 5 | 0 | 5 |
11 | KKR_Tsubaki | 4 | 0 | 4 |
12 | JJRT_miKi | 3 | 0 | 3 |
13 | Filip__Bohdal | 2 | 0 | 2 |
14 | Certzdeny | 1 | 0 | 1 |
15 | KK_CICO_133 | 1 | 1 | 0 |