Závod ROUND 5 - 2/2

Datum:
30. 11. 2020 20:30
Šampionát:
GrST 4
Trať:
Circuit de la Sarthe
Auto:
Mazda 787B 1991

 

Systém šampionátu

Šampionát se dělí do 2 částí a to závody s laděním a bez.

Závody s laděním 4x

Závody bez ladění 8x

 

LOBBY:

LOBBY od: 19:00

Start závodu 1: 19:30

Start závodu 2: 20:30

nick Lobby: That1Commentator

 

ROZPIS ZÁVODŮ – 12 ZÁVODNÍCH VEČERŮ se stejným systémem 

V závodní večer se odehrávají celkem 2 závody a to v délce 10min kvalifikace ( kvalifikace se jede jen před prvním závodem ) + 2x 40 min závod

Způsob startu: Start z roštu s kontrolou ulitého startu s KVALIFIKACÍ 10min

Startovní listina - 1. Závod: Nejdříve nejrychlejší (dle výsledku 10min kvalifikace)

Startovní listina - 2. Závod: Nastaveno hostitelem (dle výsledku předchozího závodu s otočeným pořadím)

(v šampionátu ja tak připraveno celkem 24 závodů po 40min)

 

TEAMOVÉ PODMÍNKY

Každý tým se skládá ze 3 členů plus maximálně jeden náhradník.

Každý jezdec z týmu musí odjet minimálně 6 závodů na 40min a z toho 3 z nich musí být v odlišné kategorii ( tzn. Gr.1, Gr.2, Gr.3 ). Maximálně však může týmový jezdec odjet za tým 10 závodů na 40min. Za každé překročení ( více než 10 závodů na jednoho jezdce ) či neuplnost ( méně než 6 závodů na jednoho jezdce či neodjetí každé kategorie po jednom každým jezdcem z týmu ) bude týmu udělena bodová penalizace viz. dle bodovací tabulky.

 

Nastavení závodu

Způsob startu: Start z roštu s kontrolou ulitého startu + kvalifikace 10min

Startovní listina 1. Závod: Nejdříve nejrychlejší (dle výsledku 10min kvalifikace)

Startovní listina 2. Závod: Nastaveno hostitelem (dle výsledku předchozího závodu s otočeným pořadím)

Posílení : Vypnuto

Síla vzduchové kapsy: Reálná

Viditelné poškození : Vypnuto

Mechanické poškození: Lehké

Opotřebení pneumatik: 7x

Spotřeba paliva : 3x

Počáteční palivo: Výchozí

Snížení přilnavosti na mokrém povrchu/okraji: Reálné

Prodleva ukončení závodu: 180s

Násobič času: OFF

 

Nastavení Omezení

 

Filtrovat podole kategorie: dle rozpisu

Rovnováha vykonu: NE

Max výkon/váha: 100/100 pro všechny závody

Max hodnocení pneu: ZT ( ZT sada bude použita v kvalifikaci - na začátku každého závodu a na koci každého závodu )

Min hodnocení pneu: ZS  ( ZS sadu je možné využít jen v době PIT WINDOW – neomezeně - jezdec nesmí však na ZS sadě závod dokončit )

 

PIT WINDOW

Každý jezdec musí odjet kvalifikaci před závodem na ZT sadě, na ZT sadě musí záhájit i samotný závod a na ZT sadě i závod dokončit. ZS sadu lze využít jen v době tzv. PIT WINDOW,které bude otevřeno ve 20min závodu a ukončeno v 35min – celkem PIT WINDOW 15min. V této době mohou jezdci použít jakoukoli z určených sad tj. ZT nebo ZS – je jen na nich a jejich strategii jakou cestou se vydají. Musí však správně spočítat návštěvu v boxech tak,aby stihli ještě před uzavřením PIT WINDOW mít sadu ZT na které musí vždy závod dokončit. Jezdci kteří dokončí závod na ZS nebudou v závodě hodnocení - DNS. 

 

Omezení vzhledu: Bez omezení

Typ čísla vozu: Bez omezení

Přidělit čísla vozům automaticky: Žádné

Ladění: dle rozpisu

Motokára: Vypnuto

Foto ze závodu

Výsledky

# Jezdec Body Záporné body Celkem
1 KKR_Mario 20 0 20
2 Marzi_CZE 16 0 16
3 VLTCH_Balis_77 13 0 13
4 gauntl3t_83 11 0 11
5 KSZR_Szabi 10 0 10
6 GTB_Aja_Speed 9 0 9
7 martinues81 8 0 8
8 KSZR_napPALI91 7 0 7
9 KKR_Frosty-cz 6 0 6
10 JJRT_Thor 5 0 5
11 KKR_Tsubaki 4 0 4
12 JJRT_miKi 3 0 3
13 Filip__Bohdal 2 0 2
14 Certzdeny 1 0 1
15 KK_CICO_133 1 1 0

Komentáře

Zatím nebyly přidány žádné komentáře.
Pro přidávání komentářů se musíte přihlásit.