Závod KKR - GT7 - Test Race 2 - French evening

Datum:
17. 4. 2022 20:00
Šampionát:
KK Race Challenge
Trať:
Alsace
Auto:
Alpine A220 Race Car ´68

Francouzský večer aneb KK RACE přeje krásné Velikonoce

Závod s legendou A220 z roku 1968 na ikonickém GT okruhu Alsace. Lobby se otevře registrovaným od 19:30 a start závodu na okruhu Alsace bude zahájen od 20:00. Dnešní večer je omezen vždy na jednu lobby tzn. prvních 16 registrovaných. Restarty ( založení nových lobby kvůli automatům či jiným problémům budou jen v případě pokud neodstartuje 2 a více jezdců v lobby - celkem max 2 pokusy START ). V případě,že by závod nešel regulerně 2x odstartovat, bude založena nová lobby kde bude zahájena 30min časovka,která určí vítěze večera. Bude to trochu tedy nejen napětí s vozem na užasné trati,ale jezdci do poslední chvíle neví zda pojedou závod proti sobě či se nakonec Gran Turismo rozhodne nás poslat do 30min časovky.  Pokud tedy máte dnes chuť si zazávodit, získat třeba i trofej ke svému profilu či si jen vylepšit svoje statistiky k vašemu účtu na našem webu, tak se registrujte do dnešních dvou závodů na webu https://kkrace.cz/

 

YT pozvánka: https://youtu.be/HZZ7onH4I10

 

Závodní vůz - zakoupíte v legendárních vozech -  nyní za 300.000Kr.
 
 
Výkonnostně lobby není omezena - může se přihlásit kdokoli, ale přednost má prvních 16 v registracích

 

NASTAVENÍ LOBBY

 

LOBBY NICK NAME: KKR_Luky-Walker

LOBBY OPEN: 19:30

START ZÁVODU: 20:00

 

 Režim místnosti: Trénink / Vytrvalostní Závod na 30 kol (cca 60min)

 Nastavení soukromí v místnosti: pouze přátelé

 Nastavení místnosti

 Typ závodu: Skutečný závod

 Pevné vlastnictví místnosti: Ano

 Maximální počet účastníků: 16

 Minimální hodnocení jezdce: --

 Minimální hodnocení sportovního chování: --

 Nastavení trati

 Trať: Alsace

 Nastavení soukromí v místnosti: pouze přátelé

 Nastavení místnosti

 Typ závodu: Skutečný závod

 Pevné vlastnictví místnosti: Ano

 Maximální počet účastníků: 16

 Minimální hodnocení jezdce: --

 Minimální hodnocení sportovního chování: --

 Nastavení závodu

 Trať: Alsace

 Podmínky na trati: start od odpoledních hodin kdy se postupně dostane závod do tmy. Počasí bude zataženo a hlásí vyjasněno v průběhu závodu - pršet tedy nebude

 Kvalifikace: v rámci practice mode před závodem - nejrychlejší kolo určuje startovní pozici

 Délka závodu: 30 kol

 Nastavení závodu

 Způsob startu: Start z místa s kontrolou ulitého startu

 Startovní listina: dle practice mode před závodem - nejrychlejší kolo určuje startovní pozici

 Posílení: Vypnuto

 Síla vzduchové kapsy: Reálná

 Viditelné poškození: Vypnuto 

 Mechanické poškození: lehké

 Opotřebení pneumatik: 3x

 Spotřeba paliva: 3x

 Počáteční palivo: Výchozí

 Snížení přilnavosti: Reálné

 Prodleva ukončení závodu: 180s

 Násobič času pro předjíždění: Výchozí

 Nastavení omezení

 Filtrovat podle kategorie: Alpine A220 Race Car ´68

 Rovnováha výkonu: ANO

 Max. výkon: --

 Minimální hmotnost: --

 Povolené směsi pneumatik: ZT,ZS,ZM

 Povinné směsi pneumatik :  tvrdá - ZT

 Omezení vzhledu: Bez omezení

 Typ čísla vozu: Bez omezení

 Přidělit čísla vozům automaticky: Žádné

 Ladění/Tuning: Zakázáno

 Motokára: Vypnuto

 Nastavení penalizace

 Duchové během závodu: Žádná

 Penalizace za zkrácení: mírná

 Penalizace za kolizi se stěnou: Vypnuto

 Penalizace za boční kontakt vozu: Vypnuto

 Po kolizi se stěnou nastavit správný směr vozu: Vypnuto

 Navrátit vozy, pokud opustí trať: Vypnuto

 Penalizace za přejetí boxové čáry při nájezdu/výjezdu: Zapnuto

 Pravidla vlajek: Zapnuto

 Vozy předjeté o kolo jako duchy: Vypnuto

 Omezení jízdních nastavení

 Aktivní řízení: Zakázáno

 Aktivní kontrola stability (ASM): Zakázáno

 Asistence s jízdní stopou: Zakázáno

 Kontrola trakce: Zakázáno

 ABS: Bez omezení

 Automatická jízda: Zakázáno

Výsledky

# Jezdec Body Záporné body Celkem
1 VLTCH_Future boy 6 0 6
2 KKR_Luky-Walker 5 0 5
3 VLTCH_Balis_77 4 0 4
4 svejdik70 3 0 3
5 BMS_snowmaker76 2 0 2
6 Tomas__Drozdik 1 0 1

Komentáře

Zatím nebyly přidány žádné komentáře.
Pro přidávání komentářů se musíte přihlásit.