Šampionát VOLANTECH Motorsport KK Games

Výsledky

Výsledky zatím nejsou k dispozici.

VOLANTECH  MOTORSPORT KK GAMES je unikátní šampionát, který mapuje průřez historiíí KK Race. V šampionátu je zařazeno 20 závodních večerů, kde každý večer je naprosto odlišný a má individuální nastavení - prosím pečlivě přečíst jak pravidla tak informace ke každému závodu které najdete po kliknutí na jednotlivý závod.

DISCORD SERVER KK RACE - https://discord.gg/WcRmkDDSFJ

1) Podmínky a pravidla VOLANTECH Motorsport KK Games

- pojede se 20 závodních večerů + 1 speciální Battle večer. Závodní sezóna bude rozdělená letní pauzou. 10 závodů před létem, v létě pauza a na podzim pokračujeme dalšími 10 + battle večer. 

- registrovat se do šampionátu může každý, kdo má aspoň 5 startů v historii KK Race (podle statistiky na webu) - neplatí pro týmy GTBROS a GT RACE CLUB

- šampionát má omezený počet startujícich, tvoří jej 5 závodních týmů - Janík Motorsport, All4Sim, KK Race, GT Bros, GT RACE CLUB

- Každý závodní tým bude mít soupisku 9 jezdců - do závodního večera nastoupí 3 jezdci z každého týmu (výjimka GRST 2 Revival - týmy nasadí do závodu jen po 2 jezdcích)

- Rozdělení do týmů: GT RACE a GT BROS si jako pozvané týmy zvolí soupisky podle sebe. Ostatní tři týmy budou vytvořené z jezdců KK Race. Týmy maji určené kapitány, kteří si vyberou v draftu jezdce - jezdce    v šampionátu určí úvodní kvalifikace. Kapitáni si budou vybírat systémem draftu po jednom jménu z 24 nejrychlejších jezdců z úvodni kvalifikace. 

- Každý závodní večer je specifický a jiný. Nastavení jednotlivých závodů v detailech daného závodního večera.

- do úvodní kvalifikace a do každého jednotlivého závodního večera  se musíte přihlásit na webu KK Race. Kdo nebude registrovaný v závodu, nebude mu umožněno startovat. 

- je povinost dodržovat týmový design. Jezdec, který nastoupí s jiným designem jak jeho týmový kolegové nebude vpuštěn na start. Každý tým má svého designera kterého prosím přidat do přátel.

- každý člen týmu musí v šampionátu odjezdit minimálně 5 závodních večerů z 20. 
  

2) Úvodní kvalifikace před šampionátem

- na webu KK Race bude vypsána kvalifikace, jezdci se musí do kvalifikace přihlásit.(Neplatí pro týmy GT Bros, GT Race Club a kapitány (KKR_Mario, KKR_Nolimit,ERM_Nick)

- kvalifikace se pojede v online denních závodech - Daily B - Dragon Trail Seaside - Libovolné GR.4

- kvalifikace započne 12.4.2021 a končí 18.4 2021 ve 23:59hod - v tento čas se provedou screenshoty.

- Po vyhodnocení kvalifikace a oznámení 24 nejrychlejších jezdců bude draft, který složí finální soupisku týmů, 25.4.2021 startuje šampionát prvním kolem.

 

3) Závodní večer

v 19:30 otevření závodní Lobby adminem večera (může se lišit v závislosti od typu závodního večera)

- Lobby bude tvořit 15 jezdců (nebo 10 v případě GRST 2 revival) + komentátor

- Závodní večer bude tvořit Kvalifikace + závod (záleží od typu závodního večera, jsou závodní večery i s 3 závody)

 

4) Nastavení lobby

 

4.1          Základní nastavení

Režim místnosti: Trénink-Kvalifikace-Závod

Nastavení soukromí v místnosti: pouze přátelé

 

4.2          Nastavení místnosti

Název místnosti: VOLANTECH MOTORSPORT KK GAMES

Typ závodu: Skutečný závod

Pevné vlastnictví místnosti: Ano

Maximální počet účastníků: 16

Minimální hodnocení jezdce: --

Minimální hodnocení sportovního chování: --

 

4.3          Nastavení trati

Trať: Individuální podle harmonogramu

Podmínky na trati: Individuální

Počet kol: Individuální

 

4.4          Nastavení závodu

Způsob startu: Start z místa s kontrolou startu

Startovní listina: Q / Individuální

Posílení: Vypnuto

Síla vzduchové kapsy: Reálná

Viditelné poškození: Vypnuto

Mechanické poškození: Lehké

Opotřebení pneumatik: Individuální

Spotřeba paliva: Individuální

Počáteční palivo: Výchozí

Snížení přilnavosti: Reálné

Prodleva ukončení závodu: 180s

Násobič času pro předjíždění: Výchozí

 

4.5          Nastavení kvalifikace

Časový limit: Individuální

Čas pokračování kvalifikace: 180s

Opotřebení pneumatik během kvalifikace: Individuální

Spotřeba paliva během kvalifikace: Individuální

 

4.6          Nastavení omezení

Filtrovat podle kategorie: Individuální

Rovnováha výkonu: Individuální

Max. výkon: Individuální

Minimální hmotnost: Individuální

Maximální hodnocení pneumatik: Individuální

Minimální hodnocení pneumatik: Individuální

Omezení vzhledu: Bez omezení

Typ čísla vozu: Bez omezení

Přidělit čísla vozům automaticky: Žádné

Ladění: Zakázáno / Super GT Revival ladění povoleno

Motokára: Vypnuto

 

4.7          Nastavení penalizace

Duchové během závodu: Žádná

Penalizace za zkrácení: Přísná

Penalizace za kolizi se stěnou: Žádná

Penalizace za boční kontakt vozu: Vypnuto

Po kolizi se stěnou nastavit správný směr vozu: Vypnuto

Navrátit vozy, pokud opustí trať: Vypnuto

Pravidla vlajek: Zapnuto

Vozy předjeté o kolo jako duchy: Vypnuto

 

5.8          Omezení jízdních nastavení

Aktivní řízení: Zakázáno

Aktivní kontrola stability (ASM): Zakázáno

Asistence s jízdní stopou: Zakázáno

Kontrola trakce: Zakázáno

ABS: Bez omezení

Automatická jízda: Zakázáno

 

5) Bodování

- Bodovat bude v závodě každý nasazený člen týmu. Všech 15 pozic bodovaných.

- V šampionátu se neškrtají nejhorší výsledky.

- v závodě bude klasifikován každý, kdo ujede alespoň 90% počtu kol vítěze závodu. (pokud bude mít závod 10-19 kol, nesmíte mít ztrátu 2 kola a více, pokud bude mít závod 20-29 kol, nesmíte mít ztrátu 3 kola a více)

- V případě, že závodní večer bude obsahovat víc závodů , bude vedena minitabulka každého závodu. Bodování vítěz - 15b, 14,13,12,11,10......atd. Následně se podle této minitabulky vytvoří celkové pořadí závodního večera a oboduje podle bodování šampionátu.

Pozice Body
1 25
2 20
3 17
4 14
5 12
6 10
7 9
8 8
9 7
10 6
11 5
12 4
13 3
14 2
15 1

 

6) Penalizace

V závodě při obdržení časové penalizace, jezdec musí okamžitě na první rovince penalizaci odmazat.

Před odmazáním jezdec vyjede mimo ideální stopu až tehdy penalizaci odmaže.

Za každé nedodržení pravidla bude jezdci udělena 30s penalizace k výslednému času. 

Po odmazání penalizace, kdy se jezdec vrací do závodního tempa, nesmí ohrozit ostatní jezdce. V případě ohrožení osatních jezdců na trati, budeme trestat přičtením časové penalize k výslednému času.